måndag 17 juni 2013

Shirataki & kvällspw

Det här med fasta verkar vara min grej! Dagen har gått bra trots att jag jobbat och haft fullt upp. Var lite orolig att jag skulle bli väldigt hungrig då jag har ett fysiskt ansträngande jobb som massageterapeuft men det har gått fint.

Dagens mat

Frukost: Ägg med rågiknäcke 115kcal. 
Middag: Kycklingfilé med curry, shirataki nudlar & lite sallad. 265kcal

Sparat 120kcal som ger plats för en kvällsknäcke med ägg precis innan läggdags! Hade svårt att somna sist så testar detta. 

Kvällspw är mitt bästa tips under fastedagar, då tänker man på annat än mat en stund. Plus att det är aldrig fel att komma ut en sväng! Det är en härlig rutin vi har här hemma även andra kvällar :-) 

Imorgon blir det faktiskt fasta igen! Vi sticker till Öland på torsdag nämligen för midsommarfirande och där vill man kunna njuta av god mat & dryck. Längtar! 
     


Öland och sommarkväll på båten.
                     

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar