fredag 14 juni 2013

Fasta dag 1

Gårdagens första fasta gick över förväntan. Dagen iaf. Natten var jobbig och det tog ett tag innan jag kunde somna pga hungern.

Iaf såhär såg mitt matschema ut under dagen, jag fördelade mina kalorier på frukost och sen middag runt 19.00.

Frukost: 1 kokt ägg, 1 rågknäcke, 2 koppar kaffe. Tot: 115kcal
Middag: Kycklingfilé i ugn 200g, vita bönor 115g, tomatkross ca. 2dl. Gröna ärtor 50g. Pressad vitlök, salt, svartpeppar & oregano. Tot: 365kcal

Sammanlagt: 480kcl 

Drack även flertalet koppar grönt te, samt ytterligare svart kaffe och massa vatten. 
Överlag gick dagen bra, visst kom hungerkänslorna över en ibland men det var hanterbart.

Frukosten imorse bestående av smoothie, kaffe & äggknäcke smakade magiskt! Och idag känner jag en fräsch känsla i kroppen, så nu blir det gymmet! 

Ska njuta av helgen nu med massa träning, god mat men även endel gottis :) Och framförallt ladda upp inför nästa veckans fasta!

Vi hörs snart! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar